onsdag 4 juli 2012

Återträff med gammal vän


Idag har varit en kanon dag! 
Jag har vart inne i Örebro och hälsat på Sandra, en gammal kompis sen högstadiet. Vi har inte setts på ca 9 år. Vääääldigt länge i varje fall! 
Vi har haft lite kontakt på fb under åren och jag har haft lite koll på vad hon har haft för sig under åren men nu när hon fick sin dotter i slutet av april tyckte jag att de var dags att ses! 
Hennes lilla tjej var sjukt söt så jag blir helt bebis sugen... Erla heter tösen. Väldigt fint namn tycker jag! 

Vi tog en promenad till Naturens Hus och åt lunch. Sen knallade vi hem till dom igen och tog en kaffe. Tiden går ju tyvär så fort när man har trevligt. Vi hade hur mkt som helst att prata om och många år att ta igen. 
Hoppas de blir en till dejt här framöver så vi håller kontakten lite. 
Vänner kan man faktist inte få för många av! 







1 kommentar:

  1. Missa inte tävlingarna jag har igång i bloggen :) Du kan vinna valfritt par solglasögon, en barnmatsservis och stående bokstäver "LYCKA" att inreda ditt hem med :) Kika in under "Tävlingar" till vänster i min meny så hittar du rätt.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    SvaraRadera