onsdag 11 juli 2012

Plankan here I come!

Herregud säger jag bara.
Min mage har ändrat form nått otroligt. Från att ändå ha varit förvånande platt för några månader sen putar den nu värre än en gravid mage i 5 månaden!
Jag som ändå "tränat" en del genom löpning och låååånga promenader. Men det är ju mest magen som putar. Resten av kroppen är bra. Går/springer ca 2- 2,5 mil i veckan ju. Så rör på mig gör jag ju verkligen!
Men varför har den kommit nu?

Nu ska jag köra igång ett program för plankan. För vanliga sittups har jag förstått att det är dåligt att göra nu efter graviditeten.
Jag hoppas jag blir lite plattare igen för detta är jätte jobbigt!
Fast nu de senaste månaderna har min mens krånglat och jag har vart svullen över tjejmagen så det är väl en bidragande faktor till putet men ändå.

Idag blir det en långpromenad för jag kan tyvär inte springa då maken är borta ikväll.
Får bli en löprunda imorrn , plus några pass plankan.... Puh.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar