söndag 27 november 2011

Blåsigt värre!

Då har man vart iväg till tivedsskogarna på dop då. Det var min systers barn Anton som döptes. Jag å Sandra vart som sagt gudmödrar så ja fick stå framme i kyrkan å hålla honom. Kan säga att mina armar skakade till slut å ja var helt svett. Han väger lite mer än min lilleman....=) Sen vart de lite fika hos dom.

Det var dock inge vidare att åka bil dit. Höll ju på att blåsa av vägen. Det hade ramlat ner lite träd oxå vilket inte gjorde saken bättre! Men just nu är ja glad att ja inte bor mer söder ut i sverige. Det är väl skaplig storm där nu!

Imorrn ska vi iväg på första mammaträffen efter att alla barn är födda. Ska bli jätte kul att träffa allas bebisar å höra om deras förlossningar. Hoppas alla kommer bara.

Idag sköt för övrigt Emil 2 älgar för Atlas. Himla kul! Han är verkligen duktig nu min lille vovve. Hann ju skjuta 2 st förra året oxå så de är riktigt bra för att vara 1 ½ år. Jag fick ju tyvär inte vara med om detta denna gång. Det blir fler gånger å då får vi hoppas att de blir ja som skjuter! =)

Oj vilket ihopplock de vart idag.
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar