fredag 14 september 2012

Bröstsmärta

Det var en otäck natt. Jesper vaknade runt halv 2 och var superpigg. Jag hade ont i bröstet som tusan och blev lite nervös faktiskt.
Efter nån timma och välling somna han om men min smärta var kvar. Lyckades somna efter en stund och nu är den borta, har ett litet tryck kvar bara.
Vet inte vad som orsakat detta men har känt det i veckan oxå.
Kanske har tränat med infektion i kroppen som jag inte vet om?!
Har inte haft svårt att andas eller varit onormalt anfådd heller.
Får se om det kommer tillbaka, då ringer vi vårdcentralen.

Vi får vila och ta det lugnt idag ( svårt i regnet...)
Ikväll kanske vi får mat hos svärmor. ;-)


1 kommentar:

  1. Du det låter som du irriterat musklerna och tränat som du säger med infektion var noga att kolla upp det om det inte försvinner!! Jag fick stränga bud nu när jag varit förkyld ingen löpning eller träning!!tills jag är helt bra kram

    SvaraRadera