söndag 9 september 2012

Mardrömmar?

Jesper har vaknat 2 nätter nu och bara gråtit. Verkligen vart ledsen så det gör ont i mammahjärtat.
Men när jag kom in första gången så låg han fortfarande ner och verkade inte fatta att jag var där. Han måste alltså ha drömt nått jätte otäckt. Samma natt hände det en gång till och nu inatt var det 2 ggr.
När han slutat gråta så lägger han sig bara och somnat om.
Det är inte roligt alls att han är så ledsen men han verkar ju inte medveten om det.
Och just nu är han sitt busiga jag igen. =)


Gårdagen bestod endast av jobb.
Det var kul men jag blev trött.
Plockade lite varor, tog lite datum och satt i kassan. Jobbade med en av de bästa arbetskamraterna och det är ju alltid skoj!
Får se när de vill ha mig dit igen!


1 kommentar:

  1. Låter som att det är ombytta roller! Isak brukar alltid vakna ett par gången om natten och vara jätteledsen, men nu har han sovit hela natten två nätter i rad! Hoppas Jesper sover bättre snart igen!

    SvaraRadera