tisdag 11 september 2012

Lite egentid i sjukstugan

Igår tig jag mig lite tid för mig själv efter att ha haft en Jesper konstant på mig.
Gick ut med Atlas och sen sprang jag en liten bit. Hade massa krypningar i kroppen som jag var tvungen att springa bort. Alldeles för mkt energi som jag inte blivit av med.
Efter det åkte jag till åsbro och kollade på match för herrarna mot pålsboda ( där jag gick i skolan )
Det var kul att se, måste ju plugga lite regler nu...

Hur gick det med sjuk Jesper och pappa då!?
Han ringde innan jag ens satt mig på läktaren i panik för att Jesper bara grät men han gav honom välling och sen hade det gått bättre.
Lillen var vaken en stor del av kvällen när jag kom hem och skulle inte sova utan snurrade runt i sängen . Hade man inte en fot i ansiktet så var det en rumpa... ;-)
Han har fortfarande inte haft hög feber utan är mest täppt och ont i halsen.
Så denna natt var väl sådär...


Nu ska vi bli friska idag!

2 kommentarer:

  1. Samma här! snorigt och hostigt och lite dålig natt...
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Trist med sjukdomar:( Jag fick vabba två dagar förra veckan men som tur var så var det snabbt övergående. Hoppas att det går fort över hos er med. Jag blir också så sjukt rastlös när man går hemma en hel dag med sjukt barn. Då brukar ett löppass sitta fint.
    Kram

    SvaraRadera