måndag 13 augusti 2012

Att höra av sig

Att höra av sig till vänner då och då borde ju inte vara så svårt. Bara ett snabbt "hej hur är det?" eller ett litet sms som visar att de lever.
Vissa är bättre på det än andra.
Jag blir lite sån att när jag hörde av mig sist så anser jag att det är dennes tur att ta upp kontakten igen.
Nu vet jag att mina vänner just nu är ganska upptagna med jobb, husbyggen på kvällar och helger och massa annat men det betyder faktiskt inte att man kan lägga mig åt sidan?!

Äh, är bara lite sur och trött idag och tänker mkt.
Men man ska ju vara vänner åt båda hållen. De flesta vet att jag inte gör så mkt på dagarna och då tycker jag att när de är lediga så kan de ringa och säga det!
Jag tror att dom glömmer bort mig ibland... =(

Nu var det inte meningen att detta skulle vara ett tycka synd om mig inlägg. Måste lätta på hjärtat bara!


Min bästa vän :


5 kommentarer:

  1. Håller med dig, vissa är väldigt dåliga på det tyvärr.. Tråkigt :(

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Vissa av ens vänner är rätt kassa på att höra av sig. Jag menar, hur svårt är det att skicka ett sms? Jag blir ibl trött på att vara den som oftast hör av mig och tar initiativ till att göra saker när det kommer till en del vänner. Man blir lite less och trött.

    SV, Åh kul att musiktipsen funkade:) Ska se vad jag mer har. Återkommer.
    Kram
    pssst din lilla kompis är väldigt söt:)

    SvaraRadera
  3. Ibland är jag tyvärr en av dom som är dåliga på att höra av sig till vänner. Men ibland är det mycket att göra och jag har knappt tid med mig själv. Sen när det är lite lugnare så träffas man oftare. Det går upp och ner :)

    Allt bra med er annars?
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig. Ett sms har man ALLTID tid att skicka!

    SvaraRadera
  5. Att bygga hus är en ganska stor del av mitt liv vilket oxå betyder att det tar en stor del av min tid just nu. Så vitt jag vet är det ingen som har hört av sig till mig och frågat hur jag mår eller hur det går med huset.. Det är heller inte förbjudet att komma förbi och titta, eller jag kanske har glömt att säga var det ligger? Bara för att inte jag bjuder in till tisdagsfika varje vecka så finns det andra i gänget som kan ta intiativ!

    SvaraRadera