torsdag 2 augusti 2012

Ensamtid!

Gud så skönt!
Är helt ensam hemma. ( Atlas är ute iofs)
Och vad har jag haft för mig då?
Jo, jag stack ut och sprang. Jag sprang längre än vad jag tänkt men det var så jädra skönt. Med musik i öronen och i lagom takt. Rensade all irritation jag haft i mig de senaste dagarna. Välbehövligt!!!!

Nu ska jag väl duscha ( skulle helst slippa...) men jag tror de är ett måste för svetten droppar om mig så det blir nog skönt.


Kul det var att se på när Sverige fick ett silver i dubbeltrappen!
Vi satt med hjärtat i halsgropen både Emil och jag. Det var sjukt spännande!
Grattis!


2 kommentarer:

  1. Fint med lite tid för sig själv. Man behöver det emellanåt.
    Jag var också ute på en runda igår men det var så kvavt att det blev kortare än tänkt. Får bli långrunda på lördag ist.
    kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Men så sköööönt. Vara ute med musik i öronen är verkligen terapi :-)

    SvaraRadera