torsdag 2 augusti 2012

Ett grävlingsprojekt

Igår kväll var jag och vakta på en grävling som bor under ett uthus på mammas tomt. Stod där med bössan i hand och vakta nån timma tills jag gav upp för myggen skulle äta upp mig. Såg inte till nån grävling heller.
Får se hur jag ska göra om jag tar en sväng dit ikväll igen eller om vi ska försöka sätta dit en fälla, vilket nog är lättare.
De vill bli av med den för det är inte bra att de har gryt under hus då de gräver gångar plus att mamma inte vill ha en grävling springandes på trädgården såklart.

Sandra var här en snabbis för att hämta sin klocka hon glömde sist men när hon åkte igen glömde hon mobilen... Haha klant Sandra! =)

Nu blir det os hela dagen , äntligen visar de skytte, men såklart utan svensk.
Ikväll ska jag få egentid. Vara helt själv hemma. Åh, de har ja längtat efter!

Mina killar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar