måndag 27 augusti 2012

Inköpslista...

Ska ju åka till Ullared i början av okt och försöker nu skriva en lista på vad jag ska handla.
Det enda jag kommer på är barnkläder...
Ska handla på mig lite basplagg i större storlekar och så måste vi ha en overall till vintern.
Kanske ska hitta gardiner till hans rum oxå.

Ni som är frekventa besökare där , vad ska man passa på att köpa????
Jag har vart där 2 ggr men då hade jag inte barn...

Måste väl leta på lite julklappar och sånt. Hmm svårt blir det.
Ska jag ha nått!?


5 kommentarer:

  1. Jag ska ev dit i mitten av okt.
    Leksaker är bra att handla där, CD-skivor till barn, Lite inredningsprylar, Basplagg, ja och ungefär en massa saker till ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gardiner och barnkläder schampo och rengöringsprodukter lika billigt på ÖB barnleksaker och spel är billigt vissa leksaker halva priset . :)

    SvaraRadera
  3. Men åhh vad trevligt med Ullared!! :D Jag vill också dit igen ;) Sist jag var där hade dom massa med inredning, gardiner, överkast, filtar mm. Nånting som är stor prisskillnad på är leksaker och barnkläder! Speciellt regnställ och jackor är mkt billgare.. Tror du kommer hitta massa saker :)

    SvaraRadera
  4. Alltså schampo och rengöringsprodukter lika billigt på ÖB:)

    SvaraRadera