fredag 10 augusti 2012

Sömn - check!

Ja, inatt sov han hela natten!
Blev lite nervös då jag vaknade av knorrande från andra rummet men de tysta och ja somna om.
Behövde verkligen få sova!

Nu har svärmor vart här och fikat och plockat vinbär. Jag gick med Atlas så länge och Jesper sov. Hur skönt som helst!
Älskar vädret nu! Sol men ändå friska höstvindar. Perfekt för mig. =)
Nu i em väntar handling och sen blir de kanske en löptur ikväll. Slappardag helt enkelt.

Ha en bra dag för det ska jag!



2 kommentarer:

  1. Åh, så skönt. Man behöver verkligen sömn för att fungera :-) Nu är receptet uppe förresten, och har vi likadana smaklökar kommer du älska den här enkla chokladmoussen :-)

    SvaraRadera
  2. Lyllos att han sover hela nätter!!! Jag har inte sovit en hel natt på över ett år! Längtar lite till nästa helg då han ska sova hos farmor för första gången och vi får soooova, och vi får sova huuur lääänge vi vill på morgonen....tills vi saknar han för mycket och vill ha hem honom ;)

    SvaraRadera