tisdag 14 augusti 2012

Fika, fika, fika...

Roligt att efter mitt inlägg om att höra av sig dök det upp hela 2 förfrågningar om fika idag. Men tror faktiskt inte nån av dom läst detta... De kanske bara kände att de var deras tur att höra av sig. Hihi
Först blev det en fika hos Anna i Askersund med de vännerna och sen åkte jag till åsbro för fika med 2 andra vänner. Fullt upp alltså! =)
Och Jesper är helt slut då han endast sovit lite i mitt knä på dagen så nu sover han djupt i sin säng.
Han har lekt massor hos Josefin med hans polare Isak och phillipa.

Jag säckade ner i soffan jag med och förbereder mig mentalt för att laga mat och sen springa en runda. Det sistnämnda längtar jag efter.
Måste hinna skjuta in min bössa oxå för på torsdag kväll bär det ut i skogen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar