onsdag 22 augusti 2012

Shoppat och planerat

Sandra kom hit på fm och vi åkte och plockade upp Sofia och drog till Marieberg. Hade lite grejer jag behövde köpa.
Kom hem med nya svarta byxor och ett linne , fast jag behövde en jacka men hitta ingen.
Följde även med lite blommor, en gardinstång och tjafs... =)
Skulle även ha hörlurar till min iPhone men såna jag vill ha verkar inte finnas längre. Typiskt.
Jesper var med och var jätte duktig. Inte ett gnäll på hela dagen.

Efter Marieberg åkte vi hem med Sofia och fortsatte till Hallsberg. Vi planerade tjejmilen med min faster som ska med. Hon, jag och Sandra har ju bokat hotell i stockholm . Ska bli jättekul! =)


Nu har vi käkat pizza och fått en trött bebis i säng. Nästan helt utan protest faktiskt, han är nog helt slut efter dagen. Precis som hans mamma...

Imorrn blir det svampplockning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar