tisdag 14 augusti 2012

Bloglovin ... ?!

Neh, inge lovin där inte!
Ni som är så fina och följer mig frågar jag om ni oxå har problem?
Jag får inte upp några nya inlägg men jag ser ju att ni skrivit nytt när jag går in på ers sidor!


Sitter nu framför TVn , har precis duschat efter en snabb löptur med Atlas. Den blev en dryg 5:a men jag tog i och sprang ganska fort idag. Skönt men Atlas är så tråkig att springa med! Men han ska ju oxå ha sin motion nu innan jakten drar igång! =)

Idag har jag gjort nått mer kul!
Har bestämt datum till maskeraden vi ska ha här hemma!!! Wiiiho
Plus bjudit in lite folk!




1 kommentar:

  1. Ser att flera har haft det problemet. Själv har jag precis fått tillbaka internet på torpet efter att ha varit utan i nästan en vecka ... över 400 oläste inlägg enligt bloglovin, jag ha det jag gör ikväll ;)
    Kram

    SvaraRadera