måndag 6 augusti 2012

Seans med systrarna

När jag fyllde 25 fick jag presentkort på en seans av Sandra och Maria.
Det blev aldrig att vi kom iväg för vi blev gravida till höger och vänster och tiden gick. Nu har vi äntligen varit iväg i varje fall.
Och hur var det då?
Jo, intressant och intensivt.
Jag vet inte om jag tror så mkt på sånt egentligen men jag är inte helt emot heller.
Hon kollade ens aura och om man hade några andar med sig som vägledare.
Mkt hon fick fram av våra färger stämda skrämmande bra in på oss .
Ska ligga och tänka lite på se ikväll. Har redan glömt mkt hon sa för de blev lite mkt på än gång.
Men jag kan rekommendera att gå om man är nyfiken på sånt.
Inte så att jag kommer gå igen dock.
Hmm.....


2 kommentarer:

  1. Har också varit på seans en gång men vet inte om jag tror på det direkt, även om hon sa några intressanta saker. Men då har man iaf provat det ;)
    kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  2. Spännande! Jag har också varit en gång, och jag tyckte det var super intressant. Då ska det såklart vara nån som "kan" och jag kommer absolut gå igen. :-)

    SvaraRadera