onsdag 8 augusti 2012

Mysig mammaträff!

Hade en tid hos frisören imorse och eftersom jag inte orkat fixa barnvakt fick Jesper följa med!
Det var första och sista ggn om man säger så.
Han var på bra humör hela tiden men han var oxå överallt. Hihi
Han var helt täckt av hår när vi åkte så de blev att byta om på en gång.
Det positiva var väl att håret vart bra och att besöket var gratis! =)

Efter det blev jag bjuden på lunch i Kumla hos fina Tina .
Vi blev bjudna på en massa godheten och nyheter för mig. Hon hade gjort grönsaker i ugn med fetaost över som var gottigt!
Det blev en hel del bus då det var 4 andra barn där oxå. 2 pojkar som knatar omkring och Jesper och Isak som kryper runt , lugnast var lilla Melinda som satt skönt hos mamma. =) Hon är dock lite yngre än grabbarna.
Det var kul att träffas då de var ett tag sen. En av mammorna , Sara , ska snart ha sitt andra barn och det är spännande att se vad det blir. Hon har en Valter nu som är runt året.
Nästa träff blir nog snäppet värre för då kanske Isak och Jesper oxå går... =)


På vägen hem kom det världens skyfall när jag körde på motorvägen och de var verkligen super otäckt. Fick köra jätte sakta och koncentrerade mig hårt!
Hur kan de komma så mkt vatten på en gång????


Trångt vid spisen idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar