fredag 31 augusti 2012

Pusskalas

Om man ber Jesper om en puss får man en härligt blöt kyss med tunga och allt! Haha
Försöker lära honom pussmun men de går Inge bra.

Igår var det full rulle på mig.
Blev tillfrågad om lunch på Marieberg med min barndomsvän Sandra och det är klart vi haka på. Möttes där och handlade lite grejer och hade sen en lång trevlig lunch. Hennes lilla tjej Erla är världens solstråle! Blir jättesugen på bebis nu... =)

På kvällen spelade jag innebandy. Det blev en riktigt jobbig träning fast jag skulle ta det lugnt. Börjar komma in mer och mer i spelet och lagkamraterna nu.
Fick positiv respons av tränaren så det känns bra. Han tyckte jag och en tjej i min kedja hade hittat varann bra och spelade bra ihop. Håller med, märker vilka man kan spela bra ihop med och inte.

Idag väntar vi på syster Sandra och vi ska göra i ordning inför morgondagen!


1 kommentar:

  1. Finns inget bättre än att pussa sitt/sina barn!
    Fin bild!!

    SvaraRadera