måndag 18 juni 2012

Ännu mera shopping!

Har precis dushat och sminkat mig för snart ska jag iväg till Marieberg igen. Och denna gång ska jag bara handla till mig... Måste hitta nya byxor och underkläder. Lämnar lilleman hos svärmor så jag kan prova kläder ifred. Han har nog inte så stort utbyte att följa med heller. Bättre att bli bortskämd av farmor! =)

Hoppas verkligen jag får tag på det jag vill ha. Brukar alltid vara så att när man väl ska handla så passar ingenting den dagen.







Vilket jäkla liv det vart om de där vargarna alltså....
Får se var detta slutar nånstans.
Det var nån som skrev igår på fb att det inte var ett normalt beteénde för vargar i hägn . Hon mena på att nått måste stört dom. Men hallå?! Att ha varg i hägn är väl inte normalt för dom från början? Eller?


Läste förut (för den som är intresserad) om vad vargen kostar oss i sverige.

Rovdjursskador/förekomst inom renskötselområdet kostade år 2009 staten 59,2 miljoner kr.


(Här räknas alla rivdjur med) 


Förstå vad pengar det är! 












Jag tycker inte att jakten har med den här händelsen att göra egentligen. Men jag tycker att folk ska förstå vad en varg kan åstadkomma . Både i och utanför ett hägn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar