måndag 11 juni 2012

Uppdatering av helgen


Oj, oj. Här behövs det en uppdatering det ser jag det...=)
Har haft fullt upp i helgen och då har jag varken haft tid eller lust att blogga. Men nu så!

Har haft en jättebra helg. I lördags var jag ju ute med en massa brudar. Vi åkte till min faster och mina kusiner för att grilla och tjata lite. Det blev en hel del tjat om allt möjligt och en massa vin och andra onyttigheter. Efter det drog vi oss in mot Lilla Örebro där vi tog några goda drinkar och tjatade lite till. Sen började det tydligen hoppa i benen på vissa så vi gick till Ritz för att skaka rumpan lite. Där blev det några shots oxå....=) 
En jäkla kul kväll som innehöll det mesta. Skratt, gråt, bråk (inte vi), dans , drinkar, donken och borttappade telefoner....haha.
Sov på soffan hos fastern och vaknade upp inte allt för bakis. Huvudvärk och trött men helt ok. Värre var det med vissa andra...


Barbro, Sandra och jag på Ritz.


Kusin Sofie och Marie. Maria, Barbo och Sandra


Sandra, Jag och Sofie




När jag äntligen kom hem framåt eftermiddagen blev det puss och kram kalas med Jeppe. 
Sen åkte vi och köpte jord så nu har jag gjort klart min rabatt. Blev skit bra! 

Nu blir det lugna helger framöver och alkoholen läggs på hyllan. Nu har jag fått vara Sara för några kvällar så nu kan jag återgå till att bara vara mamma Sara. 
Och det är absolut inget fel med det! =) 

1 kommentar:

  1. Tack snälla för att du var in och gillade bilden :-) Det låter för övrigt som att du har haft en toppen helg, vad kul.

    SvaraRadera