lördag 23 juni 2012

Gräsänka




Jaha, då var man ensam en hel vecka framåt då. Trist. Men samtidigt skönt på nått sätt...=)
Ingen som tjatar om att jag inte diskar och städar ordentligt (nej, det är inte min favvogrej) , ingen som jag kan tjata på om allt annat. hihi
Kommer nog sakna honom om nån dag ska ni se men just nu är det faktist skönt.
Jag har vart och handlat och hyrt film. Köpte lite godis som jag ska smaska på oxå. En egen myskväll! 

Måste vara vaken tills Emil meddelar att de kommit fram. Resan skulle väl ta ca 8 timmar och de kom inte iväg förns sent, för sent. Tycker inte riktigt om att de ska åka så långt i den här trafiken som är runt midsommar....=/






Min myskväll!



Hade badmys med Jeppis innan läggdags oxå!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, och jag tror det är rätt viktigt att vara gräsänka ibland också. Få sakna varandra och uppskatta varandra :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag är nog gräsänka alldeles för lite ... det lät ju nästan härligt ;)
    Och TACK för att du "gillar" torparköket! Och det är fritt fram att gilla tre gånger idag igen ;)
    Kram

    SvaraRadera