söndag 3 juni 2012

Vilken kväll!

Oj, oj. Vilken rolig kväll det var igår! 
Kändes som att jag var 14 år igen. Hihi
Jätte trevligt folk var där, god mat blev vi bjudna på och de hade ordnat en massa lekar. Kanon! 
Och att jag blev kanon oxå...var inte riktigt tänkt att jag skulle bli så berusad men de blev jag visst. Skämdes i morse när jag vaknade och låg och funderade på vad jag kan ha kläckt ur mig för smidigheter under kvällen. Men jag tror inte jag gjorde nått dumt ändå. Stackars Pelle som körde hem oss....=/ 
Det blev en hel del konversationer om konstiga saker som det alltid lyckas bli såna där kvällar. 
Både allvarliga och mindre seriösa. Om bröst och allt möjligt. Haha
Träffade massa nya bekantskaper och det är det roligaste av allt! 
Människor som man har vetat vilka de är men inte riktigt pratat med förut. Himla skoj! 

Så denna dag har gått åt att vara bakis, men jag blev inte så dålig som jag borde ha blivit tack och lov! Jag mådde faktist ganska ok ändå. Fast tröttheten är ju där. 
Sen när vi var nyktra nog för att köra bil åkte vi och hämtade hem Jeppis. Han hade haft det så jäkla bra hos sin farmor så han hade nog gärna stannat kvar. =) 
Han hade sovit hela natten och varit superduktig. Känns jätteskönt att han inte blev ledsen eller nått. 

Nu är det tv tittande som gäller. En påse jordnötsringar på det oxå....



Anna, Tessi och jag.


Ballonglek....


Fina Emma

1 kommentar:

  1. Men så kul att läsa, och det lät sjukt gott med jordnötsringar, haha :-)

    SvaraRadera