tisdag 26 juni 2012

Dagarna går!



Dagarna bara springer iväg när man inte är ensam hela tiden. Nu har jag haft att göra hela tiden. 
Slipper vi sakna pappa så mkt! Fast det är ensamt i stora sängen vill jag lova...=(

Igår regnade de hela långa dagen . Så vi åkte til farfar och fikade och sen åkte vi till askersund för att handla och lämna hyrfilmen. Hyrde en ny oxå. 
Har hjälpt Sandra göra en blogg oxå, så jag har suttit och gjort header till henne. Kul!!! 

Nu kom vi precis in från en långpromenix som Sandra hade svårt att hänga på. hihi
 Sen blire käk och sen till mor för att fira henne. Våran unga mamma blir bara 48 år i år. Tänka att hon har ett barn som fyller 30 i år...=)



Busungen


En kompis på vägen

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja ha egna bilder som du har på din blogg på framsidan :) men jag fattar inte hur man gör haha :p finns det nån sida eller gör man det helt själv? :)

    SvaraRadera