fredag 1 juni 2012

Jag vann !

Har ju glömt att berätta att jag vann en tävling inne hos Elina häromdagen!
Asglad är jag! Vann ett sommarkit till Jeppe.
Emil tyckte jag var jättelarvig som höll på att tjata om de men jag tycker sånt är jätte roligt ju! =)


Får se vad denna dag bjuder på. Mest regn hittills. Sitter och fryser lite oxå. Brrr...
Ikväll skulle vi få besök av Jonas. Han tänker lämna oss för att flytta till Linköping. Han ska vara jaktelev där nånstans. Tråkigt tycker vi, då kan han ju inte komma och hälsa på Jeppe så ofta. Men bra för honom, då gör han ju nått som passar honom ypperligt då han bara lever för jakten.

Fasen, håret blev inge bra alltså. Kolsvart. Hej färghjälm!

Nu kom posten med min vinst! Hur snabba var inte dom?! Gillas!

1 kommentar:

  1. Men så kul, och dom brukar vara snabba, vilket är pricken över i:et :-) Jag känner för övrigt igen mig om det där med att tjata, men det är ju så kul att vinna saker, hihi :-)

    SvaraRadera