lördag 23 juni 2012

Vår midsommarafton

Det var full fart från morgon till kväll igår. 
Vi började dagen med en sovmorgon hela familjen. Kom inte upp förns kl 10! 
Sen packade vi in oss i bilen för att styra mot Svennevad där mormor bjöd på lunch. 
Vi spelade fotboll med Erik och Emma i solen så jag blev svett. Vädret var kanon! 
Maten var oxå kanon, som alltid när mormor gjort den. Kändes som att jag ätit för ett år framåt. 

Efter kaffe drog vi hem igen för att släppa ut Atlas en stund och sen in i bilen för att åka mot Emils föräldrar. 
Jag hade fixat med en tipspromenad med lekar. Det blev lyckat! =)
Även här skulle vi äta god mat men jag var fortfarande mätt så kunde inte få i mig hälften av det jag ville! 

En bra och trevlig midsommar helt enkelt! 



Jesper var finklädd dagen till ära.


Ärovarv...



Vem var starkast? (Inte Emil...)



Vem var snabbast på att lägga rätt ord? (inte Emil här heller...)


1 kommentar:

  1. Det lät som en hel lyckad midsommar, så kul och J. lika söt som alltid :-)

    SvaraRadera