tisdag 12 juni 2012

Tvättar!

Hihi hur kul kan det vara att tvätta?!
Jo, idag är det skitkul att få testa nya maskinen. Men jag fattar inte varför det finns hundra olika program för?
Ja använder Max 3 olika....
Just nu kör jag en tom maskin som man var tvungen att göra i början.

Har oxå haft lyxen att testa kaffet från den nya kaffebryggaren. Den fick godkänt men jag hade lika gärna haft kvar den gamla. Det var maken som ville byta. Visst, den gamla var säkert 5-6 år vilket jag tror är mer än livslängden på en sådan. Som dessutom aldrig blitt avkalkad en ända gång..... =)



3 kommentarer:

  1. Hej! :)
    Skulle du vilja vara med i min tävling där man kan vinna ett valfritt handgjort smycke ifrån haze design? :) kram

    Länk till tävlingen :
    http://eliinlicious.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfritt-

    SvaraRadera
  2. Eller hur, vi har också 100 program på tvättmaskinen man jag har bara använt 4 av dom, men vem vet, mitt i allt kanske vi får användning av dom 96 andra programmen ;-)

    SvaraRadera
  3. Visst e de roligt, tycker de e jättekul o kunna tvätta själv igen. :)

    SvaraRadera