onsdag 13 juni 2012

Lastbilar och sommarkänslor

Nu kan jag äntligen säga att det känns som sommar. Jag blev t.o.m sugen på att bada när jag gick förbi sjön. Jag som knappt gillar att bada ... =)
Det var så himla fint ute idag på promenaden.
Det som inte var fullt så fint var skoskavet jag fick.

Jag blev faktiskt ganska överraskad förut av en lastbil. De brukar köra som jäkla dårar förbi oss och runtikring på vägarna och många borde inte köra alls...
MEN idag var det en som saktade in och tog hänsyn till oss på vägen. Jag blev helt tårögd. 2 ggr körde han förbi dessutom.
Jag brukar alltid stanna med Atlas och står typ i diket med vagnen när jag hör att en lastbil kommer för jag vet hur alla kör. Även vanliga bilar.
Jaja, idag var det i varje fall en fin chaufför!


1 kommentar:

  1. Eller hur och nu hoppas vi solen och värmen är här för att stanna :-)

    SvaraRadera