fredag 15 juni 2012

Tiiiiidiga mornar

Sitter nu färdigsminkad framför tvn. Ska snart fixa håret oxå. Vi har varit uppe i 2 ½ timma redan...
Jag har hunnit med att ge Jesper frukost, mig kaffe och vikt tvätt samt lagt i ny.
Jeppis har somnat om igen men idag kunde jag inte göra honom sällskap. Väntar på en leverens från dhl som kan knacka på dörren när som helst...=)
Denna gången är det en trimmer som skall komma till oss. Sen kommer jag väl inte se röken av maken för han kommer väl go bananas med den! hihi

Efter att leverensen anlänt ska jag packa ihop oss för att åka till Marieberg. Har lite att shoppa där...
Har alldelles för mkt pengar på kontot så jag måste spendera. Nä då, det är bara saker jag behöver som ska inhandlas. Nästa vecka bär det dit igen men då ska jag vara barnfri och prova kläder till mig själv och det längtar jag efter.
Jag är värd lite nya sommarkläder!



Hade nån sagt till mig för 5 år sen att jag skulle stå och vika tvätt kl 06:30 på morgonen hade jag skrattat. Sånt gör väl ingen normal?!
Jo, när man blivit mamma är det normalt!

1 kommentar:

  1. Men så kul med shopping, sommarkläder behöver man alltid :) Hoppas ni får en mysig fredag!

    SvaraRadera