måndag 4 juni 2012

Vårruset ikväll

Jag är så sjukt otaggad att springa vårruset ikväll. Det är kallt, det blåser och det regnar. Som gjort för en förkylning. Det som är lite roligt med det hela är att alla tjejer är samlade. Aldelles för länge sedan. 
Hoppas verkligen det slutar regna åtminstone, fattar ju själv att det inte hinner bli 20 grader varmt....=) 

I morse gick vi upp halv 6. Jippi. Jag sov som en kratta inatt oxå men jag får väl skylla mig själv. 
Som tur är så blev ju Jeppe trött igen vid halv 8 och han , jag och Atlas kröp alla ner i sängen och gosade en stund innan vi alla somnade. Guld värt!!!!! 
Det är så roligt att Jesper har börjat intressera sig för Atlas. Han vill klappa och känna och Atlas låter honom göra det till viss del. Han slickar tillbaka....=) När Jeppe blir för hårdhänt så går han bara därifrån. 
De kommer bli värsta radarparet som hittar på en massa bus sen. 


Pappamys imorse



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar