söndag 24 juni 2012

Årets första!

Vart så sugen på vattenmelon i över en vecka så när jag handla igår var jag tvungen att köpa en bit. Så gott!
Fast de är ju helt klart godast en varm solig dag.
Jesper fick oxå smaka. Tror inte det blir nån favvo för honom men de gick ner i varje fall.

Har hunnit massor idag . Dammsugit och plockat lite. Och så har vi hunnit med en promenad på 1,5 h.
Det var väldigt svart på himlen när vi gick men jag chansade. Tyvärr fick vi en liten skur över oss ändå. Hade som tur var med vagnskyddet. Att jag och Atlas blev lite blöta var strunt samma! =) .

Nu väntar vi på syster Sandra!


1 kommentar:

  1. Åh, det är ju SÅ gott med vattenmelon. Jag har ätit det varje dag i en vecka nu, haha :-)

    P.S. Jo, det är en bit, men jag hade verkligen behövt en "promenad vän" som verkligen drar med mig trots att jag säger att jag inte ids. :-)

    SvaraRadera