onsdag 6 juni 2012

Inte helt ok!

Ja, som sagt blev ju maken fast med grannbarnen ute och jag satt här inne och pilla på mobilen medans Jesper sov. Helt plötsligt öppnas dörren och jag tror att maken kommer in. Men han säger ingenting. 
Är helt tyst en stund och lyssnar, går mot trappen för att kolla ner och där står granntjejen. 
Hon har alltså bara öppnat dörrn och gått in. när hon ser mig frågar hon om hon får komma in... 
Tänkte svara att du är ju redan inne! 
Lite snopen blev jag och tycker faktist inte att det är helt OK att de bara går in genom dörren utan ens en knack. 
Vet inte om jag bör ta upp detta med föräldrarna. Om det händer fler ggr kommer jag definitivt säga till! 
Vi har lite mer problem med dom just nu. De kör en fyrhjuling runt på gården (vi delar uppfart) och de kör runt, runt, runt. Och Atlas hatar denna fyrhjuling så han skäller hela tiden de kör. Detta görs även kvällstid när Jesper ska sova..... =/ 
Vi har inte sagt till om detta än heller men man kanske kan fråga om de kan sluta köra vid 7?! 
Det borde väl vara ok. Att Atlas skäller kan vi hjälpa genom att ta in honom men det är inte kul att höra brummandet heller varje kväll. 
Annars är de väldigt bra grannar! 
Tycker inte illa om dem på nått sätt . Att barnen sen kanske inte tänker som vuxna är ju en annan sak. 

Är jag lite hård???!!!



Promenix i kvällssolen!



Dunsjö Hills

1 kommentar:

  1. Du är absolut inte hård, och det är nog "nyttigt" att prata med dom :-)

    SvaraRadera