tisdag 5 juni 2012

Vårruset - check!

Jahopp, då var det avklarat. Ett av mina mål efter förlossningen var att kunna springa hela vårruset (5km). Och det klarade jag bra! Det hade kunnat gå liiite fortare men jag är nöjd. Jag var mest orolig över min fot men den höll bra. Vi hade vädergudarna med oss oxå för helt plötsligt sken solen och regnet höll sig borta.  
Nu pratas det om blodomlopp och tjejmilen. Jag är lite sugen på tjejmilen. De jag sprang med igår ska springa det och bo i stockholm då. Det skulle ju vara skitkul att följa med! Och det blir nog så. Ska anmäla mig snart. Blir en riktig tjejhelg!

Idag verkar det vara mkt finare väder än igår. Nu skiner solen för fullt. Ser bra ut för en promenad idag. Atlas måste ut. 
Annars händer det nog inte ett skit idag... =) 


1 kommentar: