torsdag 14 juni 2012

Usö idag





Imorse hade vi ju tid för Jespers huvud kl 9. Jag vart ganska tidig för sist vi skulle till usö så fanns det knappt nån parkering så nu tog jag mig tid, men nu fanns det ju såklart massa...
Vi satt och väntade, och väntade, hur länge som helst och de sprang runt och försökte hitta läkaren vi skulle till. En sköterska bad om ursäkt många ggr och var märkbart irriterad på denne läkare. 
Till sist kom han i varje fall.
Efter 1 ½ timma!!!!! 
Det var ju inte så lätt att hålla Jesper nöjd hela den tiden om vi säger så. 
Hur som helst så skrev läkaren av misstankar om nått med huvet. Han har bara lite stort omfång och det verkar inte vara nått som lite bakom det. Så det känns ju jätte skönt. 
Att läkaren sen var skitsnygg gjorde att jag förlät honom ganska fort....=) 


Efter det var jag hos mamma och fick marrängtårta med jordgubbar eftersom småsyskonen slutade skolan idag. Mums mums. 





1 kommentar:

  1. Fina ni är, och hey, så skönt med J. huvud och tummen upp för snygga läkare, haha :-)

    SvaraRadera