tisdag 22 maj 2012

All by myself...






I did it! 
Jag klarade det, jag körde helt själv in till Usö. Galet! 
De kanske låter helt umt men de som känner mig vet att jag hatar att köra i stan. Jag går väldiga omvägar för att slippa. Men idag var jag så illa tvungen. Och jag klarade det. 
Det är inte så att jag är särskillt dålig på att köra bil men alla andra på vägarna är ju helt galna! 
Sen kanske just till Usö är det kanske inte så svårt att köra men jag vart svett ändå...haha 
Skapligt glad över automaten nu! 

Jaja, hur gick det då? 
Jo, det gick väl bra. Fick inge mera svar direkt utan läget var som förut. Han hörde lite sämre på höger öra men hon såg att trummhinnan var inåt buktad, troligtvis av förkylningen, så det var ingen fara. 
Vi ska följas upp åter igen om 6 månader. 
Han kommer kanske höra dåligt på lite längre håll om man är för långt borta och så men det ska inte vara nån skillnad i normal samtalston. 
Skitungen kommer väl utnyttja dettta och låtsas som att han inte hör mig. =) Bäst han aldrig får reda på det!

På vägen hem, och ja jag kom hem oxå, så stannade jag till på Ikea för att köpa present till Sandra som fyller 24 på lördag. Blev några fler grejer oxå. 3 leksakslådor till Jeppis. 
Sen stannade jag på en kopp kaffe hos mammis och så gick vi till lekparken för att gunga. 
Jesper fick gunga för fösta gången och jag tror han tyckte det var kul. Det var en sån dum gunga. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar