söndag 27 maj 2012

Sköna helg!


Denna helg började kanon! (Större delen...)
Blev bortbjuden på grillkväll till Micke och Sofie. Där var oxå Emil och Tina, Jocke och Jennie och allas barn/bebisar. Det var verkligen en super kväll. Det var så skönt att kunna sitta ute och grilla och prata. Och prata det gjorde vi! =)
Kvällen fick dock ett abrupt slut när åskan och regnet drog in över oss. Men till kl 11 satt vi ute, det är sommar det! 
Jag och Jeppe pallrade oss hemåt för att se så åskan inte tog vår tv eller data men det var lugnt. 

Det som var mindre kul denna natt var att våra grannars hus brann ner. Konstigt nog märkte jag ingenting trots att jag var vaken då. Såg ingen eld heller men det kanske var lika bra. De hann alla ut ur huset som tur var. 


Lördagen spenderade jag hos mamma på kvällen. Kollade ju såklart på ESC . Fick även grillat ute i solen och sen åkte vi för att plocka liljekonvaljer att sätta på gravarna. 
Plus för att Loreen tog hem skiten och ett minus för att jag fick en fästing av blomplockandet...=/ 


Självaste morsdag åkte vi till mamma igen för lunch och fika. Firade såklart mamma och sen även Sandra som fyllde år igår och lillebror Erik som fyller idag. Satt ute och busade med Jeppe i skuggan. Sen åkte vi hem och då hade far i huset kommit hem och jag fick min fina present.  Supernice dag! 

Denna dag fick tyvär ett väldigt tråkigt slut. 
Jag tappade min Iphone i backen så glaset sprack. Så nu måste jag laga den. Finns ju roligare saker att lägga pengar på om man säger så.....
Och på tal om mobiler så tappade maken bot sin under helgen. Så han har ingen mobil alls och min är trasig. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar