lördag 26 maj 2012

Dessa olyckor

Satt just och läste nyheterna på Aftonbladet och har rysningar i hela kroppen. 3 olyckor som innefattar barn. En 4 åring föll ut genom ett fönster, en 4 åring föll ner från en rulltrappa, en farmor dog när hon skulle rädda sina barnbarn när de var å badade.
Jätte tragiska saker för alla inblandade men jag kan inte låta bli att tänka att såna saker ska inte behöva hända!
Man läser alldeles för mkt om barn som drunknar för att föräldrar inte har uppsikt. Jag är inte perfekt men jag skulle ALDRIG lämna Jesper ensam vid vatten!
Inte heller ge han chansen att ramla ut genom ett fönster.
Detta är ju säkert ögonblicksverk och jag vet att det förmodligen kommer bli ett och annat skrubbsår på Jesper då ja inte hunnit med men då må det vara så.

Hoppas verkligen de här barnen blir bra och jag hoppas det inte behöver hända mer såna tråkigheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar