lördag 12 maj 2012

Innebandycup

Ojoj, spenderat hela dagen i åsbrohallen och spelat bandy.
Första matchen blev 14-0 till oss mot laxå och jag lyckas stuka foten.
Andra matchen kör ja första halvan men måste ge upp för jag hade ont. Vi förlorade den mot Askersund med 2-5
Tredje matchen var mot ett Örebro lag. Denna match stod jag över för att spara foten. Vi vann här med !
Så vi gick till final mot Askersund.
Det har alltid vart lite derby mellan dessa lag så de var kul.
4-0 blev det till oss och jag gjorde ett mål! Så jäkla glad!!! Det var värt allt de onda jag har i foten nu för den mår inte bra!
Glömde säga att ja blev utvisad en gång.... Hade tippat på fler.... =)

En kul dag hur som helst!
Nu sitter jag med ett glas vin och kollar tvn. Imorrn väntar jobbet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar