måndag 28 maj 2012

Årets bikini?

Sitter och kollar runt på bikinis. Jag måste verkligen köpa en ny till årets badsäsong. Mina gamla är små/stora och bara gamla. 
Nu till problemet. Jag tycker det är jätte snyggt med sån där bandou (stavning?) bh men jag vet att jag inte kan ha sån. Mina boobs är för små helt enkelt. Och ännu värre nu efter amningen så jag vågar nog knappt prova. Får väl bli en gammal hederlig trekantsbh med vaddering....=( 

Nu, och endast nu, kan jag förstå varför kvinnor förstorar brösten. Har aldrig haft problem med mina bröst (trots small size) men nu är det inge roligt längre. Väntar tills nästa barn... Sen kanske vi får ta tag i problemet så man kan bära upp en snygg bikini! 
(ska bara bli miljonär först oxå)




Vill kunna ha ju!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar