tisdag 8 maj 2012

Pigg och glad

Nu har vi varit vakna en stund och Jeppe har ätit lite ersättning och verkar inte vara nått febrig nu. Han har skruvat lite oroligt på sig i natt men inte varit så varm. Tror febran flög sin kos. Skönt!
Vi skickade ut maken ur sovrummet så han fick mysa med mig i sängen om han ville. Eller det var jag som ville....hihi.
Det bara rinner dregel om honom så jag kan tro att det är några tänder på G. Kan ju förklara feber och snorigheten. Hoppas på det och inte en förkylning.

När börjar bebisar kunna säga mamma och mena mig? För igår när han var trött sa han verkligen mamma och tittade på mig. Alltså bara mamma och inte mamamamamam som vanligt. Hur som så smälta mitt hjärta! =)
Jag väljer alltså att tro att han mena mig....haha

Får se vad dagen kommer bestå av. En promenad med vovven blir det nog och ikväll är sista chansen för mig att skjuta nån bäver för imorrn kväll ska jag servera lute och torsdag är det träning. Sen är det slut på den jakten. Hoppas maken låter mig ta den här sista chansen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar