måndag 28 maj 2012

Ny tvättmaskin då...

Jaha, ännu mera pengar att punga ut. Fast denna gång är vi så illa tvungna för vår tvättmaskin sjunger på sista versen. Och då menar jag verkligen sjunger, idag var den uppe i falsett! =/
Blir en ny torktumlare oxå för den andra är gammal. En tidsfråga innan den ger med sig den å.
Ska bli skönt med nya fräscha maskiner i varje fall som håller ett tag.

Dagen har varit ganska tråkig faktist. Vädret var inte roligt för de blåste kallt som tusan. Sen blev det strömlöst helt plötsligt. (pga trasig tvättmaskin...)
Sen var det tvärtomt i kylen så det blev handling.
Tacos till middag och nu glass och te. Dagens höjdpunkt. Haha


Tänker tillbaka på förra sommarn då jag öste i mig glass. Det var väl min enda stora craving som gravid. Noggerglassen i paket. Mmmmm. Kunde äta ett sånt pkt själv. Hihi.
Undra hur många liter jag fick i mig den sommarn?!
Hoppas verkligen att jag hatar glass nästa graviditet! =)
(och alla andra söta saker....)



Och förresten så har jag inte hittat nån fågel än. Letar fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar