torsdag 10 maj 2012

En liten förkyld en..

Jesper är fortfarande dålig. Fast bättre än igår för då var han skruttig. Han har så ont i halsen stackarn och han hostar. Men idag verkar febern inte vara så hög. Nu har han inte fått alvedon sen igår em så det är ju bra.
Igår kväll var jag iväg och jobbade lite. Serverade på en herrgård. Brukade göra det förut som lite extra jobb. Det var skoj men jobbigt, kom hem runt 12 på kvällen. Men jag fick äta god mat i varje fall. Snittar, hummersoppa, röding och pannacotta mumsade de på och jag smaskade lite i köket.... Love pannacotta!!!!
Emil var orolig under kvällen han var hemma med Jeppe. Han ringde och tyckte vi skulle åka till sjukhuset med han. =( Klart han blir nervös när han aldrig har vart med om sjuka barn förut. För de är ju lite läskigt tycker jag med men jag går så mkt jag kan på allmäntillståndet. Om han är med och försöker busa och han äter mat och dricker vatten o.s.v. Emil kollar nog bara på febern och att han hostar....
Han kommer få vara hemma med honom ikväll oxå då jag ska iväg på bandy. Sista träningen innan cuppen i helgen. Hur ska detta nu gå????!!! =)


Snart ska vi se om Jeppis kan tänka sig lite gröt till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar