måndag 21 maj 2012

USÖ imorrn

Har just kommit in och har duschat och käkat fruktsallad efter en löptur. Det blev ingen lånpromis idag, bara 4 km för det var så varmt så Atlas blir så flåsig. Så jag fick bege mig ut själv för att testa den stukade foten lite och det gick himla bra. Sprang drygt 4 km och svettades som en gris. (Om de nu svettas?)

Det inhandlades en del blommor idag som jag har planterat ut. Fiiint!
Älskar blommor!
Men, måste köpa fler för de räcker inte långa vägar till mina krukor....
Handlade även mat, Jeppe somnade i affären haha. Sen lagade jag mat till både honom och oss.
Tror det vart godkänt för han sa Mmmmm efter varje tugga. tihi

Imorrn ska jag och Jesper åka till Usö. Jeppe ska göra hörseltest igen.
Han blev ju inte godkänd på BB, inte heller på kontrollen efter det. Då trodde de att han hade fosterfett och vatten i öronen men det var det inte. Vi fick en ny tid då de skulle kolla med typ små elektroder som de klistrar fast runt huvet på honom och sen skulle han sova vid de besöket. (Lätt....)
Då fick vi i varje fall reda på att han hade en hörselnedsättning på en frekvens på båda öronen. Dock en mild sådan, skulle inte behövas hörselaparat eller så.
Kan ni gissa om jag och Emil var nervösa när testen inte funkade gång på gång? JAAAA!
Anledningen att de inte funkade på BB och efter är att de testar på en frekvens som är nära den som han inte hör ordentligt.

Han skulle blivit kallad när han var 6 månader men jag fick ringa själv och fråga vad som dröjde och då verkar de ha glömt oss.
Hur som, nu ska vi dit imorrn och göra ett nytt test. Hoppas de är som förra gången och inte sämre. Men hör det gör han ju för de skulle vi ju ha märkt nu! =)


BTW så kommer det en tredje tand i Jeppes mun! En av framtänderna håller på att spricka upp.
Shit, kommer se skapligt dumt ut! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar