onsdag 30 maj 2012

Vår bröllopsdag

Idag är det min och Emils bröllopsdag.
Tiden har flygit iväg och vi har hunnit vara gifta i 3 hela år! Det har varit 3 underbara år om du frågar mig.
Vi har hunnit med en massa sen dess som att köpa hus, skaffa hund och fått världens finaste son.
Jag ångrar inte en sekund att jag blev Emils fru.
Jag vågar faktist ärligt säga att jag tror att vi kommer leva resten av livet med varandra.
Visst har vi våra upp och nedgångar som alla andra par men vi hittar snabbt tillbaka till oss igen.
Vi kan gnabbas ganska friskt och har nog en viss ton mot varandra som kan uppfattas fel av andra men det är såna vi är helt enkelt.
Jag har aldrig tvivlat på om vi skulle vara tillsammans eller inte utan det har alltid kännts så självklart.

Vi vet precis var vi har varandra och det känns tryggt. Jag vet att jag kan lita på Emil. Den känslan är underbar.
Mina känslor för honom har mer än fördubblats detta året, när jag ser hur han är med Jesper. Att han skulle bli en sån bra pappa hade jag bara vågat hoppas på och allt slog in.

Han har gett mig det finaste som finns  - en familj!


Jag älskar dig!




2 kommentarer:

  1. Fint! Stort grattis till er!

    SvaraRadera
  2. Men ett stort grattis till er, så underbart. Kärleken är mäktig :-) Och vet du vad, du råkade även vinna tävlingen inne hos mig som jag hade i samarbete med Dinodoni. Maila mig din adress så får du hem sommarkitet! :-)

    SvaraRadera