onsdag 16 maj 2012

Mammafika och packning

Hej å hå! I förmiddags var vi en sväng till Sofie och Isak för lite fika och prat med andra mammor och bebisar. Bebisarna är ju snart inga bebisar längre, de är högt och lågt allihopa! Men de är bara kul!
Tina och Julian kom dit oxå vilket var trevligt för jag har inte träffat dom på hur länge som helst! Julian har hunnit fyllt 1 år redan. Stoooor kille med andra ord. Vi planerar för lunch och fika framöver vilket ska bli väldigt skoj.

Har packat en massa idag oxå. Det är ju verkligen inte kul. Eller jag tycker det är ganska roligt egentligen men nu vet jag knappt vad jag ska packa ned längre. En tripp på några dagar resulterar i 4 stora bags med grejer. Nu ska vi ju ta med lakan och handdukar oxå vilket är en väska, resten är bara våra kläder. Sjukt!


´Mitt dumma lilla jag gick en promenad med atlas förut. Har ont i foten nu...=( Det kändes väligt bra när jag gick men nu känner jag att den nog tog lite stryk. Men det ska ju vara bra att gå och belasta.
Min lilla prutthund ska vara utan matte och husse i flera dagar. Tur jag har en snäll syster som ska bo här och ta hand om honom åt oss. Hoppas Atlas är snäll och inte allt för busig! =)




Nej nu ladda för timmar i bilen. Wiiiiieeehoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar