onsdag 30 maj 2012

I väntan på nått gott

Bröllopsdagen började med en tripp in till Askersund. Jag har klippt mig lite och under tiden jag gjorde det så tog svärmor hand om Jepsson. Handlade med mig lite godsaker hem. En flaska bubbel som jag och Emil kan skåla i ikväll och även saker till middagen som Emil har lovat att laga till . Lyxdag helt enkelt. 
Hoppas att vår fina son samarbetar och somnar tidigt och snällt ikväll. =)

Våra sopor som jag skulle slänga imorse fick en liten roadtrip till stan och tillbaka innan de hamnade i tunnan...
Hur kan man hinna glömma bort dom när man bara åkit ca 75 m? 
Tror ni det luktade gott i bilen efter 2 h i solen? 
Nej. 



1 kommentar:

  1. Grattis till er på bröllopsdan!
    Och jag kan verkligen känna hur "gott" det luktar i en bil efter att ha stått i solen med soppåsar, haha!

    Roligt att du är med och tävlar inne hos mig också!
    Kram & Lycka till

    SvaraRadera