tisdag 1 maj 2012

Ikväll är jag lack!

Blä. Så känner jag mig nu. Är så trött på allt just nu.
Sur för jag inte fick chans på nån bäver nu ikväll när jag gick ut. Sur på Emil för han ska ut imorrn så jag inte kan gå ut och han tycker inte ens de är kul att skjuta nån bäver. Sur på mig själv för att jag är sur.

Försökte peppa till mig genom att läsa lite bloggar men då retade jag upp mig ännu mera. Hatar att läsa bloggar där allt är så jäkla toppen bra HELA tiden. Man kan inte ha det så jämt. Ingen har det så. Vågar de inte skriva sanningen?
Ganska tråkigt att läsa om hur bra det är hela tiden och hur underbara deras barn är som sover , äter och bajsar på beställning.
Tacka vet jag bloggarna där man får läsa lite sanning, nicka igenkännande åt bebisar som är vakna halva natten och mammor som biter sig i tungan för att inte skrika av galenskap.
Det skulle få mig att må bra just nu, att känna mig normal.
Men om det är så att de finns några där ute som har det precis skitbra hela dagarna igenom så kan jag ju bara gratulera. =)


Så nu har jag skrivit lite skit. Men jag var tvungen att spy lite. Mår nog bättre när jag fått lite sömn, då är jag mitt pigga glada jag igen som kan läsa allas bloggar utan att lacka ur....hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar