onsdag 2 maj 2012

Today´s gonna be a good day!

Har bestämt att idag ska jag vara på bra humör hela dagen! Än så länge har det funkat bra. =) 
Vaknade kl 5 av en pigg kille som var lite hungrig, han fick en flaska mat och efter en liten stund somnade han om igen. sen vaknade vi kl 7 och det var tydligen dags att gå upp. Så vi har varit uppe sen dess, Jesper har ålat runt i sitt rum och lekt med sina grejer, sen fick han köra en sväng i sitt vrålåk. Det verkar han gilla! 
Jag måste gå och göra mig morgonens andra kopp kaffe nu när lilleman sover en stund. 
Har ju dessutom gjort om headern ...igen..... Haha för mkt tid till sånt här. 

Idag ska vi ta oss ut på en långpromenad tänkte jag. Måste passa på i solen för till helgen blir det pissväder igen. Atlas vill nog oxå gå en sväng. Han hade vilodag igår så nu finns det nog energi till ett mindre lantbruk. 

Jag önskar att jag hade lite mera pengar just nu för jag skulle vilja köpa mera blommor att plantera ut. Älskar blommor, är dock inte så vass på det där med att rensa i rabatter och sånt men jag tycker det är kul att plantera. Hahaha. 


Hur kan man motstå den här fisen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar