tisdag 22 maj 2012

Min present?

Det kom ett hemligt brev på posten häromdagen. Ett vadderat kuvert. I vanliga fall brukar jag öppna all post , även de som är till maken. Men nått sa mig att jag inte skulle göra det så jag lät bli.
Vistt var jag dönyfiken men jag sansade mig. Maken tog kuvertet när han kom hem och sen var det borta.
Det var alltså nått till mig!?

Kanske morsdagpresent? Eller bröllopsdagspresent??? Eller båda?

Jag hoppas,hoppas att han har kommit ihåg att jag så gärna vill ha detta armband.
Jag sa det en gång för hundra år sen så de gör inte så mkt om de inte är det.... Men hoppas kan man!

Detta är Carolina Gynnings designade armband. Jag älskar det!
Perfekt för mig som vill vara ganska enkel, och jag gillar ju verkligen fjärilar.

Vill ha, vill ha , vill ha!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar