måndag 12 mars 2012

De ensamma kopparna

Jag har ett litet tvångs jag måste bekänna. Eller det är ett ganska stort tvångs faktist. Jag har inte alltid vetat om att jag har detta men nu har jag kommit underfund med detta.
Varje morgon när jag dricker kaffe så måste jag ha en speciell kopp. Eller en av 4 koppar. För dessa koppar är singlar i skåpet. Jag kan inte dricka mitt morgon kaffe i en av de andra kopparna som det finns fler av.
Hur galet är detta? hihi
På eftermiddan spelar det ingen som helst roll vad jag dricker ur men på morgonen är det ett måste med de ensamma....
Är det därför jag gör så här tro? Jag kanske tycker synd om dom.
Skulle inte förvåna mig för när jag var liten var jag tvungen att ha alla mina gosedjur i sängen när vi skulle sova för jag fick så dåligt samvete om nån låg ensam. Och nu pratar vi typ 20 djur. =)



En av de ensamma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar