torsdag 22 mars 2012

Plocka svamp!

Det här kommer låta dumt, även för att komma från mig men jag är så sugen på att plocka svamp!
Våren har knappt anlänt och sommarn känns avlägsen men jag vill ha sensommar och höst så vi kan gå och strosa i skogen och leta svamp!
Fattar inte vad som är så kul med det men det är en sån härlig känsla när man hittar ett bra ställe! =)
Sist jag var ute var 4 dagar innan Jeppe föddes (!) . Då var Sandra , jag , Emil och Stoffe ute och gick hur mkt som helst. Och Sandra och jag gick till vårat secret place i en ungskog. Hihi. Hur jag lyckades med det vet jag inte men jag skickade in Sandra på de svåraste ställena där jag inte kunde böja mig.
Nu i höst får Jeppe gå själv!



Inatt vaknade inte Jeppe för att äta nån gång! Wiiiiiho.
Han vaknade lagom till Emil skulle till jobbet så då gjorde han en flaska till honom. Så jag slapp gå upp ur sängen. Sen gosa vi en stundoch sen somna vi om till halv 9. GULD!
Blev väckt av några morsor som ville ha mig till babysången så vi gick upp och stack iväg på den.
Nu har vi vart ute på en promenix med Prullen oxå. Och sen iväg på innebandy. Bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar