torsdag 1 mars 2012

Innebandy ikväll

Ska köra lite bandy ikväll igen är tänkt. Hoppas, hoppas de känns bättre denna gång. Att jag slipper blodsmak i munnen efter en löpning. Haha
Det har gått bra med träning nu på sisotne.
Sen i lördags har jag gått 2,5 mil! Mycket tack vare att det har vart fint väder. Skulle vilja gå idag oxå men jag sparar kroppen till bandyn tänkte jag. Imorrn får det bli en riktig långpromenad istället.
Vågen visade en siffra som jag inte sett på många år imorse. Det var ju direkt efter jag stigit upp så den visar nog inte den längre. Haha

Har precis tagit emot en ny tv som mannen beställt. Han har suttit och gjort efterforskningar på datorn hur många timmar som helst om vilken som är bäst. Nörd som han är!
Nu ska han väl leka med den några kvällar framåt. Skönt att jag har en alldelles egen. För är det nått de kan kivas om i detta hus så är det tv kanaler....


Nu vill jag att Jesper ska sova snart så ja kan springa ner till postlådan och kolla om den innehåller min journal.
Kan ju vara på tiden tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar